Je ziet de vele voordelen van een overstap naar Tigris. Top, dat horen we graag! Maar overstappen naar een nieuwe software-omgeving kan best spannend en complex zijn.
Gelukkig niet bij Tigris. Vanuit onze uitgebreide ervaring hebben we een duidelijk stappenplan voor onboarding trajecten gedefinieerd, waarin we alle best practices uit eerdere onboarding een plek hebben gegeven. Zo ben je verzekerd van een slim en efficiënt onboarding proces, waarin je vooraf precies weet wat je van ons kunt verwachten
Ook onderweg is zo steeds helder waar je staat en ondersteunen we je volop. Op deze manier ben je niet meer tijd kwijt dan strikt noodzakelijk en kun je ook tijdens de onboarding volop blijven focussen op jouw dagelijks werk. Wel zo prettig.
Nadat je akkoord bent gegaan met ons voorstel – super, dank je! – starten we onze onboarding journey.
Jouw customer success manager stelt het projectteam dat jouw onboarding zal verzorgen definitief samen en plant een kennismaking in; de kick-off!
Tijdens de kick-off afspraak maak je kennis met onze implementatie consultant. Hij of zij zal tijdens de hele verdere onboarding je eerste aanspreekpunt zijn. Tijdens de kick-off neemt de consultant alle stappen en rollen uitgebreid met je door, zodat ook in de details alles helder is en jouw verwachtingen naadloos aansluiten op de onze.
In deze fase richten we jouw Tigris omgeving in. We combineren jouw wensen met de Tigrismogelijkheden, om zo tot een Tigris-configuratie te komen die jou helpt te excelleren.
Over de inrichting van jouw Tigris omgeving hoef jij je geen zorgen te maken. Dit nemen we tijdens het onboarding traject volledig voor je uit handen. Tijdens de projectmeetings bespreken we belangrijke punten en vragen we verdere informatie uit. Op basis daarvan gaan wij verder voor je aan de slag. We houden je continu op de hoogte over onze voortgang via onze intuïtieve project management omgeving waar alle projectleden toegang tot hebben.
Je Tigris-omgeving staat klaar, tijd om te testen! Uiteraard zorgen we voor een vliegende start via onze onboarding workshops, waarin we jou en je collega’s leren het platform optimaal te benutten.
Ben je happy? Top, dan kunnen we live! Wij lopen je configuratie nog eens na, zetten waar nodig de laatste punten op de i en feliciteren je vervolgens met je succesvolle overstap naar Tigris. Welkom aan boord!
Uiteraard stop onze ondersteuning niet na de onboarding. Na de livegang sluiten we het traject formeel af met een evaluatiegesprek waarin we meteen onze supportopties met je doornemen. Naast trainingen geven we je genoeg tips & tricks mee om een vliegende start te maken, maar we staan altijd voor je klaar en helpen je graag!
Elke stap - groot & klein - die we zetten, zetten we om koploper te zijn en blijven in de uitzendbranche. Ontdek ons toekomstbestendige stappenplan in onze roadmap.