Tigris medewerkers

Nmbrs & Tigris

Logo VIsma Nmbrs



De integratie met Nmbrs vormt dé technische basis voor het backofficegedeelte van het Tigris-platform. Met bijna 1.000.000 loonstroken per maand behoort Nmbrs tot de beste en meest bewezen verloningsenginges op de markt. We zijn dan ook supertrots op onze samenwerking met deze toppers op het gebied van HR- en Payrolling software. Mede dankzij Nmbrs behoort Tigris tot de meest geavanceerde best-of-breed oplossing binnen de flexbranche. We vertellen je graag meer over onze samenwerking.

Nmbrs met Tigris: volledig toegespitst op de flexbranche

Nmbrs was voorheen alleen actief in markten waarbij een bruto-netto berekening voldoende was voor het draaien van een verloning. De organisatie was dus nog niet ingericht voor de uitzendbranche, vanwege de complexe wet- en regelgeving die hier speelt. Daarom hebben we de handen ineengeslagen: met 10 developers werkten we gedurende 3 jaar hard om Nmbrs-integratie naadloos aan te laten sluiten bij het Tigris platform, door alle scenario’s hierin mee te nemen. Samen vormen we zo de best toegespitste softwareoplossing voor de flexbranche!

Demo Tigris app

Naadloze integratie Tigris met Nmbrs

De integratie met Nmbrs werkt 1-op-1. Alle benodigde data voor de verloning wordt vanuit het Tigris-platform automatisch naar Nmbrs verstuurd. De voordelen van deze benadering:

  • Loonstroken staan automatisch in je Tigris omgeving.
  • Alle wet- en regelgeving voor de uitzendbranche wordt automatisch verwerkt bij de verloning.
  • Profiteer van de flexibiliteit van Salesforce met Nmbrs als onderliggende verloningsengine.
  • Jobmarketing, Recruitment, Operations en Payrolling op elkaar afgestemd. Zodat recruiters, accountmanagers en backofficemedewerkers optimaal kunnen samenwerken.
| Haan Personeelsdiensten
“Het proces van Tigris van inschrijving tot plaatsing scheelde volgens mij wel 40 kliks in vergelijking met andere partijen.” - Bart Haan
Lees dit succesverhaal
Janneke Rauwerda | ProWurk
We willen in onze strategische speerpunten staan, innovatief zijn en op de tijd vooruit lopen. Daar zochten we een partij bij die toekomstbestendig is en met ons mee kan groeien.
Lees dit succesverhaal
Kasia Szwarc | Wena
We merkten meteen dat de mensen achter Tigris verstand hebben van de uitzendwereld. Ze kennen de behoeftes van onze sector dus weten hoe belangrijk backoffice en frontoffice zijn.
Lees dit succesverhaal
| De Zorgfabriek
In Tigris zitten hele goede lijsten en overzichten, waardoor je heel goed je kandidaten in de gaten kunt houden. Dit geeft je meer grip op het proces, waardoor je sneller kunt schakelen en makkelijker vacatures kunt invullen.
Lees dit succesverhaal
Demo Tigris app
Kim Lek | Enginear
Tigris zit constant in de vooruitgang. Ze denken constant mee hoe het platform efficiënter gemaakt kan worden: hoe kunnen processen sneller. Een stukje innovatie dus, en dat trok ons heel erg.
Lees dit succesverhaal
Michel van Hoeij | Jeij
We doen veel liever een verbeterslag achteraf, dan dat we opgescheept zitten met allerlei overbodige functionaliteiten.
Lees dit succesverhaal
Tigris kantoor
Johan Rensing | Maintec
Vernieuwing en digitalisering zijn in onze branche key om te kunnen groeien. We merkten dat Tigris dit als geen ander begrijpt. Die ‘new kid on the block’ mentaliteit sprak ons enorm aan.
Lees dit succesverhaal
Astare kantoor
Yvette Smit | Astare
De communicatie met de mensen van Tigris prettig en laagdrempelig. Soms voelt het bijna alsof we er met Tigris nieuwe collega’s op afstand bij gekregen hebben.
Lees dit succesverhaal
Customer support Tigris
Colin van Goethem | Artiflex
Wanneer je een tikje handig en leergierig bent kun je in Tigris heel veel zelf inrichten. Ideaal, want zo kun je bestaande processen heel makkelijk in Tigris schuiven.
Lees dit succesverhaal

Ontdek de mogelijkheden van Nmbrs in Tigris

Meer weten over de Nmbrs toepassingen in Tigris? We helpen je graag! Vul het formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Wil je weten wat we met jouw gegevens uit dit formulier doen? Lees dan onze privacyverklaring.

Meer weten? 

Dean weet alles van Nmbrs en kun je altijd even mailen